header

Wednesday, December 29, 2010

Վհուկ Ջենիս Դիքինսոն

Էքսցենտրիկ պահվածքով հայտնի ամենաառաջին թոփ-մոդելներից մեկը` 55-ամյա Ջենիս Դիքինսոնը հեռուստադիտողին ծանոթ է այնպիսի իրական շոուներից, ինչպիսիք են “Վհուկ Ջենիսի նորաձևության դպրոց” և “Թոփ-մոդել ամերիկյան ձևով”  շոուները:

Janice Dickinson
“Զբաղվում եմ մեդիտացիայով և յոգայով յուրաքանչյուր օր 80 րոպե, շատ եմ քայլում ոտքով և ուտում եմ միայն օրգանական սննդամթերք` ձուկ, հավ կամ հնդկահավ աղցաններով, գազարի հյութով”,- պատմում է Ջենիսը: 




Նորաձևության վետերան Ջենիսը չի թաքցնում իր սերը պլաստիկ վիրաբուժության հանդեպ: Առաջին վիրաբուժությունը նա արել է 32 տարեկան հասակում, իսկ 40 տարեկանից իր իսկ հայտարարությամբ “գրանցվել է” բոտոքսում, այդ ժամանակից ի վեր աստղը ներարկումներ է անում կես տարին մեկ:


Ջենիսը երիտասարդ տարիքում
“Ես կլինեմ երկրագնդի ամենաշքեղ դիակը”,-կատակում է “վհուկ” Ջենիսը: “Եթե ինչ-որ բան ինձ գեղեցիկ  կդարձնի, ես միշտ կողմ եմ”,- ասում է Դիկինսոնը “պլաստիկայի” վերաբերյալ: 


Ջենիսը և Թայրա Բենքսը

No comments:

Post a Comment